Dżesika to basic bitch.

Weź to usuń. Źle tutaj wyszłam. Usuń to! Usuń!!!

Właśnie teraz naszła mnie myśl o tym, jaka jest etymologia słowa usuwać. Ale to odstawię na później. Teraz, o czym innym.

Jestem Dżesika. Mama wypluła mnie z pochwy jakieś szesnaście lat temu. Od tamtej pory nie zmieniłam się za bardzo. Kiedyś robiłam to, co kazali mi rodzice. Dzisiaj też się słucham – tego, co mówi mi Instagram. Tego, co nosi Deynn, Dżesika Mercedes (uuu, moja imienniczka), słucham się tego, co powie mi kanał stylizacje. Lubię starbaksa, dobrą mają tam dyniową latte. No bynajmniej, daaaa!

Lubię hybrydy. Szczególnie, kiedy są długości noża, nie muszę wtedy używać sztućców! Ha, ha, ha! O mój boże! A widzieliście tę nową kolekcje Victorias Secret? Booska! O matko a te nowe zdjęcie na insta, mam tyle folowersów. Ha, ha, ha. Dżast kiding (tyle umiem po angielsku)!

A WIECIE, CO MAM W TOREBCE? – No oprócz ajfona ofkors!

Chciałam o czymś powiedzieć, ale zapomniałam! Ha, ha, ha! O wiem! – A no tak, Beyonce jest w ciąży!!! Kim ma nową fotkę i wyszła nowa paletka od NAKED! No coś tam jeszcze słyszałam, że gdzieś jest wojna… E tam.

Dobra, papatki! Wasza słitaśna Dżesika!

Z tego, co wiem nasza Dżesika musiała się ulotnić, bo miała umówioną hennę, ale jestem pewien, że kiedyś wróci. Dobrze jednak zapłaciłem kosmetyczce by dodała kwasu do preparatu, mam nadzieję, że wypali nie tylko brwi. Chociaż nie, mózgu też nie wypali. Już za późno.

Witajcie jednak w nowym wpisie. Teraz pogadamy ze mną. Przyszedłem do was mając ciekawego gościa, ale jak widać musimy porozmawiać sami. Dzisiaj zgadując po tytule sprawa dotyczy nikogo innego jak tylko osób, które zasługują na tytuł „BASIC BITCH”.

PODSTAWOWA SZMATA.

Pomimo tłumaczenia na polski, które jest, co najmniej urocze, basic bitch to reprezentacja właśnie tych dwóch słów. Podstawowa, ponieważ ich postrzeganie świata oraz inteligencja zatrzymały się gdzieś na poziomie szóstej klasy podstawówki. Szmata, bo według mnie nadają się do tylu rzeczy, co taka właśnie ściera do podłogi. Można nią zatkać komuś buzię, kiedy chce gadać o czymś niewygodnym, można nią wytrzeć makijaż.

1


O BOŻE WASZCZUK NAZYWA KOBIETĘ SZMATĄ – SZOWINISTA, RASISTA, HOMOFOB, NAZISTA, PEDOFIL, ŚMIEĆ, ŚCIERWO!


I tak. Basic bitch. Kto ich nie zna. Czają się na każdym rogu większej miejscowości, do której dociera światło-wód z internetem. Są wszędzie i opanowują każdy skrawek ziemi… dobra, bruku. Na ziemi pobrudziłyby sobie superstary. Są łatwe do rozpoznania i odstraszenia, ale mimo to nadal uprzykrzają nam życie.

CO TO W OGÓLE BASIC BITCH?

Według Urban Dictionary termin ten oznacza – „ Ktoś, kto notorycznie i nieustannie podkreśla i potęguje stereotyp płci, którą reprezentuje bez zdawania sobie sprawy, że to robi. Zachowuje się, ubiera, mówi typowo, schematycznie. Jest szczerze nieświadoma braku kompetencji we wszystkim oprócz perfekcyjnej kreski. Uważa się za jednostkę unikalną i wybitną, zdolną osiągnąć fejm, podczas gdy jest boleśnie normalna i zwykła.”


Według mnie, pasuje jak ulał. Dżesika jest basic i udowodnimy to już tutaj.


DŻESIKA MA SWÓJ STYL.

A dokładniej styl, który mają tysiące dziewczyn. Nasz obiekt badań ubiera się w to, co aktualnie jest modne. Jej garderoba składa się z niudowych ubrań pasujących do metki „instagirl”. Wiecie, beżowe spodnie z wysokim stanem, cropp top z napisem #sexy oraz kaszmirowa czapka wpierdolka. Jeżeli jest zimno narzuca na siebie płaszczyk, który ostatnio nosiła na sobie Kendall oraz ocieplane gazetami superstary. No baa!

2

DŻESIKA JEST WYJĄTKOWA.

Tak przynajmniej sądzi. Jej ulubione hasztagi to #Iphone, #blessed, #instagirl, które przypisują ją do „lepszej” kategorii dziewczyn w szkole. Do tych, które umieją wyglądać. Dżesika uważa się za kreatorkę szkolnej mody. Za trendsetera wszech czasów. To właśnie ona ma tak unikalne imię. To ona ma najnowszego ajfona w ręku i to ona nosi pradę na ramieniu. Bynajmniej nie jest zwykłą dziewczyną z sąsiedztwa.  Ona jest kimś więcej i chłopcy muszą o to walczyć.

DŻESIKA MA BRANIE.

Jak to kiedyś usłyszałem. – „Co tam, że jest pusta. Jak pusta to ją wypełnię.” – I tak właśnie, tak mówią o Dżesice. Jest z niej jeden wielki hot mess i ona o tym wie. Niby zwodzi chłopców i udaje niedostępną, ale jeżeli przychodzi, co do czego to dzieje się jak w typowym amerykańskim filmie dla nastolatków. Kończy z kapitanem drużyny koszykarskiej.

3

DŻESIKA JEST KRÓLOWĄ INSTAGRAMA.

No raczej. Kto nie widział jej zdjęcia z „one finger challenge”? Kto nie polajkował lustrzanego selfi? Kto nie komentował jej fotek z koncertu Biebera? Nasza koleżanka układa sobie dzień pod to, aby dobrze wypaść. To ona wybiera miejsca na randki i wybiera tylko te, które mają dobre światło. Dżesika je tylko tam gdzie dostanie perfekcyjnie drogo wyglądające żarcie by mogła zrobić zdjęcie flat lay. Nasza blondynka o włosach koloru platyny i perfekcyjnie wykonturowanej twarzy umawia się tylko z chłopcami, którzy mają dużo folołersów. A ich związek jest jak taka umowa. Podobna do tej zawieranej między monarchami w średniowieczu. Coś za coś. Co dwóch fejmów to nie jeden, prawda?

DŻESIKA NIE MA POGLĄDÓW.

Bo, po co jej to. Jeżeli mózg byłby aplikacją to usunęłaby go mówiąc, że zajmuje jej za dużo miejsca. Poglądy, szczególnie polityczne to coś obcego. Dziwnego. Nat kul. No dobra, może przesadzam. Dżesika jest feministką, ale tylko wtedy jak mówi o feminizmie Emma Watson. Jest przeciwniczką Trumpa, ale do końca nie wie, dlaczego. Nasz pacjent nie za bardzo rozumie, co dzieje się na świecie, ale mówi „stop imigrantom”, bo akurat tak usłyszała.


Dżesika, jej chłopak Brajan i przyjaciółka Britney to trio nie do pokonania…


4

No dobra wróciłam!!! Już jestem! Byłam u tej kosmetyczki, ale nie uwierzycie, co się stało! Właśnie chciałam robić selfie z moimi starymi brwiami żeby porównać je z nowymi, ale błysnęłam fleszem w kosmetyczkę, a ta się przewróciła. Coś zaczęło się robić z jej twarzą, bo ten preparat się wylał. Boże czy ona nie wie, że to na brwi! Matko, co za nieprofesjonalność. No nic. Przynajmniej mam selfie z nią! Hasztag aksident i na insta!!!   

8 thoughts on “Dżesika to basic bitch.”

  1. Ten post jest genialny, a zarazem prawdziwy. Znam pełno takich ”typowych szmat” i serio wszystko się zgadza. Aczkolwiek można powiedzieć, że jestem w jakiś 50% taką dziewczyną, bo lubię instagrama i ubrania, za to kosmetyki mnie totalnie nie interesują, a o polityce wypowiedzieć się też umiem. Ogólnie myślę, że jeszcze gorzej jak się trafi na chłopaka, który chodzi w superstarach na hennę XD Ogólnie Twój sposób pisania jest genialny, na pewno będę wpadać częściej 🙂

    Polubione przez 2 ludzi

Skomentuj

