Składam życzenia wszystkim debilom.

Z okazji zbliżających się świąt i wigilii składam serdeczne życzenia wszystkim debilom, jakich spotkałem na swojej drodze, świetnie się z wami bawiłem. Życzę wszystkim narcyzom dużo pięknych selfików, pewności siebie rozsadzającej pomieszczenia, w jakich będziecie. Wszystkim maturzystom zdania tej cholernej matmy. Porządnej imprezy na studniówce, szczególnie tym, którzy jak idioci gubią nogi i łamią je na wuefach. Chciałbym jeszcze życzyć wam wszystkiego tego, co przygotuje was do dorosłego życia; dużo zawodów, niespełnionych marzeń. Dużo rozczarowań i straszliwych błędów.

we-had-to-remove-this-image-because-sebastian-is-not-authorised-to-say-anything-at-all

Dużo płaczu i śmiechu z tych właśnie pomyłek. Życzę wam stabilnej prezerwatywy, bez żadnych pęknięć i nieszczelności. Życzę wam wspomnień, których nie zapomnicie, a które nauczą was nowych rzeczy. I w końcu życzę wam pieniędzy, bo miłość bez nich jest słaba i nie daje tyle radości.  Kochać można, ale miłością dzieci nie nakarmisz.

we-had-to-remove-this-image-because-sebastian-is-not-authorised-to-say-anything-at-all

W szczególności chciałbym życzyć szczęścia tym, którzy są często koło mnie i „robią mój dzień” – Człowiekowi pająkowi z połamanymi nogami, królowej Kaka (Kace?, KK?), Barabaszom, Zajdlom, Dołgańskiej Księżniczce Aleksandrze, potomkini rycerza Łapy z rodu Lubicz, kochanej pseudo feminazistce z urodzenia, Kuzko, która zostanie kiedyś rycerzem orderu Herbapectu, bo nie wiem czy jej żarty są suche czy co…, Nieobliczalnej Magdzie. Dziewczynie Ziomka. Julce która mnie przenocowała. Córce Haliny od wspaniałych wafli. Życzenia składam też Majkelowi z Nieśmiesznie Śmiesznych, wszystkim cyganom z bialskiej ambasady, ambasadorowi Watykanu na szkolnych wuefach i wszystkim innym, którzy mimo mojego szczerego i zakaźnego debilizmu nadal się do mnie odzywają. Wesołych świąt!

A, i mojej siostrze. Niech teraz się zastanawiają, o której mowa.

Skomentuj

