Gdzie szukać inspiracji, nie kopiując innych?

Wpis gościnny Wiktorii z brooowngirl.blogspot.com.

Hejka! Wyczekiwany przez Waszcziego post, bardzo przepraszam, że tak późno, ale w te wakacje mylą mi się dni tygodnia. Jak? Nie mam pojęcia. A wracając, tutaj Wiktoria z bloga brooowngirl. Długo szukałam jakiegoś oryginalnego pomysłu, na post i natrafiłam na bardzo fajny temat. Dla początkowych (i nie tylko) blogerów i blogerek idealny. Gdzie w naszym świecie jest miejsce na indywidualny pomysł skoro można jakiś „przygarnąć’’ od kogoś innego? Mam nadzieję, że po tym poście zaczniesz szukać inspiracji na własną rękę!

1

Co to inspiracja? Lub czym może być?

Inspiracja to nic innego jak pomysł. Może być nią wszystko, co otacza Cię na około. Na chwilę oderwij się od lektury i rozejrzyj się. Co wisi na Twojej ścianie? Za oknem słychać ptaki, a może na dworze wieje wiatr? Może Twój sąsiad puszcza głośno jakąś muzykę? Wsłuchaj się w życie, którym żyjesz. To właśnie ono będzie lub powinno stać się Twoją inspiracją. A teraz trochę metafory..

Inspiracja jest jak fałszywy przyjaciel przychodzi, kiedy chce, o której chce, a kiedy go potrzebujesz wychodzi przez najbliższe drzwi.

Gdzie można znaleźć inspirację?

Musisz pamiętać, że inspiracja sama z siebie rzadko przychodzi. Zamiast załamywać ręce i pisać do blogerów o pomoc, sam/a zacznij jej szukać. Nic w naszym życiu nie przychodzi łatwo. Przestań zachowywać się jak malutkie dziecko, które wierzy w magiczny pył. Zabierz się do ciężkiej roboty. Pisz, pisz i jeszcze raz pisz. Wtedy Twoja muza do Ciebie przyjdzie. Jednak tutaj podam, kilka najważniejszych źródeł inspiracji:

2

  • Życie – Uwierzcie mi ono naprawdę inspiruje. Może chcesz się podzielić czymś ze swojego życia? Trudnym doświadczeniem? Jak z niego wybrnąć? I kto, w jaki sposób Ci pomógł? Zawsze możesz czerpać pomysły z innego życia. Może u Twojej przyjaciółki wydarzyła się ciekawa sytuacja, przygoda, która idealnie nadaje się na post?
  • Muzyka – Uwierz mi, że niektóre posty na moim blogu inspirowałam muzyką, której słucham. Teksty moich ulubionych artystów są czasem tak mądre i podobne do wydarzeń, które mnie, kiedyś spotkały, że nie mogę sobie odpuścić, żeby czegoś z nich nie wykorzystać i rozwinąć, jako post. Niech muzyka stanie się Twoją największą inspiracją i przyjacielem.
  • Spacer – Świeże powietrze. Szum liści na wietrze i śpiew ptaków w konarach drzew. Może rozmowa z przyjacielem i bliskość drugiej osoby natchnie Cię? Jestem pewna, że jak tylko wrócisz z przechadzki od razu usiądziesz do pisania.
  • Blogi – Wiktoria, miało być bez kopiowania innych! Spokojnie i będzie. Przejrzyj inne ciekawe blogi, które może Cię zainspirują. Czegoś może na nich nie ma? Może jakiś cytat podany w opisie bloga lub w poście Ciebie zainspiruje do pisania? Ale pamiętaj! Nie kopiuj treści! Chyba też nie chciałbyś, żeby ktoś ukradł Twoją historie lub Twój pomysł.

BROOWNGIRL (1)


Cześć tutaj Waszczi!  Bardzo chciałbym podziękować Wiktorii, że zagościła na lamach tego czegoś, co nazwane jest na górze PASSIONS PROJECT. Właśnie w tej nazwie kryje się to, co brooowngirl.blogspot.com sobą reprezentuje, dlatego jeżeli post się wam spodobał, a Wiktoria was zaintrygowała odwiedźcie jej blog, który został podlinkowany parę razy oraz jej stronę na Facebooku.

Tym samym kończymy wakacyjny okres na blogu, mam nadzieję, że te dwa miesiące minęły wam świetnie i produktywnie. (Z tym drugim miałem problem). Czekajcie teraz na cotygodniową dawkę Waszcziego w roku szkolnym!

 

6 thoughts on “Gdzie szukać inspiracji, nie kopiując innych?”

  1. Współpraca z Tobą to sama przyjemność! Dziękuję Ci również bardzo. Życzę Ci powodzenia w dalszym blogowaniu, ponieważ świetnie Ci ono wychodzi. 🙂 A zmieniając temat w sklepie zauważyłam gazetę, którą miałeś na zdjęciu na facebooku i powiem Ci, że gdyby nie było internetu gazety tego typu stałyby się moją inspiracją do pisania przemyśleń w ,,pamiętniku”. Intrygujące tematy i nie które podobne do Twoich. Rozpisałam się. Jestem ciekawa co dla Ciebie jest inspiracją? Pozdrawiam Brooowngirl 🙂

    Polubione przez 1 osoba

    1. Nie ma za co! To była sama przyjemność. A moimi inspiracjami są życie moje i moich przyjaciół, internet i po prostu to co mnie otacza.

      Lubię to

  2. Dla mnie inspiracje są czerpane przede wszystkim z życia i tego co mnie otacza. Oczywiście zdarza się, że przeglądam masę stron internetowych z przeróżnymi obrazkami i pomysłami, co też inspiruje do stworzenia czegoś. Jednak wtedy poniekąd to jest wzięte od kogoś. A ja chcę inspirować i być inspiracją 😉
    Post bardzo przyjemny w odbiorze 🙂

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

