Pięć rzeczy, które mogą robić single.

Witam serdecznie w tym jakże pięknym i gorącym niczym piekło dniu. Tak, nie da się wyjść bez obawy przed spaleniem skóry, która i tak już jest zadziwiająco ciemna. Moja melanina już krzyczy, że ciemniejsza nie będzie i że po prostu się wyprowadza, razem z płatami skóry, które też powiedziały „pierdole nie robię”.

No tak, jak to mam w zwyczaju powitałem was, a już zaraz, już za kolejną linijką tekstu dowiecie się, o czym dzisiaj gadamy.

pięć RZECZY, KTÓRE MOGĄ ROBIĆ SINGLE.

Odkąd nim jestem (od zawsze) w końcu mogę powiedzieć, że znam się nieco w jakimś temacie. Oprócz pociesznego życia, pełnego niespodziewanych odpowiedzialności, bycie singlem było i jest czymś, co wykształciło we mnie tę rzadką u młodych świadomość tego, co JA chcę. Nie, co chcą i oczekują inni, choć i to czasami jest ważne, lecz to, czego moje własne ja, ten Sebastian i ten ktoś, kto pisze tutaj kursywą chce od samego siebie i od świata. Dlatego właśnie napisałem wam dzisiaj tych kilka rzeczy, które mogę robić ja i które właśnie przyczyniły się do wykształcenia tej świadomości (oprócz ostatniego, co by nie gorszyć tych bardziej zmoralizowanych).

1

  1. SINGLE MOGĄ ZASTANOWIĆ SIĘ NAD SOBĄ.

Banał, co nie? Każdy może. Niestety nie każdy chce, a bycie samotnym czasami to wymusza. Dlaczego? To dość proste. Single po prostu pytają się siebie samych, dlaczego nie są w związku. Czy to ich wina, czy wina innych. Czy chodzi o charakter, czy też o wygląd. Ludzie bez drugiej połówki to też nie to samo, co ludzie samotni. Dlatego po dłuższym czasie single odnajdują spokój i harmonię w tym, że są sami. Robią to, co oni chcą i co lubią.

Dlatego jako singiel zastanowiłem się nad sobą i po wielu miesiącach już wiem, czego chcę i kiedy tego chcę. Co lubię, a co tak naprawdę mnie denerwuje i dyskwalifikuje każdego, kto się do mnie zbliży i czegoś chce. (Aha, właśnie tego.). Dlatego wiem, że papierosy są niczym czerwona kartka, że zbytnie lubienie alkoholu to żółta, że to ja jestem tutaj by się opiekować, ale czasami chciałbym się zamienić na miejsca.

2

  1. SINGLE MOGĄ MIEĆ WSPANIAŁYCH PRZYJACIÓŁ

Ale jak to?! Przecież nie-single też mogą ich mieć! – Tak oczywiście, to racja- jednak coś tutaj się różni. Od kiedy singiel, to singiel właśnie, jest sam, nie musi martwić się o nikogo oprócz… swoich przyjaciół. Ludzie, którzy są już w związku nie mogą robić tego tak samo jak ci, którzy drugiej połówki nie mają, a zastępują ją przyjaciółmi właśnie.

Tak, może to dziwne, ale powiem wam jedno. Singiel może oddać się ludziom wokół siebie w nawet 100 %. To właśnie, dlatego między psiapsiułami bez chłopaków nawiązuje się specyficzna więź. Och uwierzcie mi, kiedy jedna nagle zdobędzie chłopaka albo i druga to zrobi, albo będzie źle.

3

  1. SINGLE PODRÓŻUJĄ

Tak. To znowu coś, co może spowodować ból u zaciekłych miłośników miłości. Podróże samemu czy z przyjaciółmi różnią się o sto osiemdziesiąt stopni od tych, odbytych z chłopakiem etc..  Kiedy jesteś sam możesz wybrać dokładne miejsce, czas i okres, który odpowiada tylko tobie. Możesz pojechać do Japonii i nie wstydzić się przed przyjaciółmi, że lubisz tę kulturę. Jesteś tam sam, horyzont zdarzeń stoi przed tobą i czeka aż do niego wlecisz, (jeżeli znasz się trochę na fizyce wiesz, że to niebezpieczne).

Podróże niczym włóczykij pomagają mi przynajmniej zobaczyć, czym jestem ja w porównaniu z naturą, pozwalają kontemplować to, na co nie było by czasu, kiedy ludzie byliby dookoła. Samotne wędrówki pozwalają nam połączyć się z naturą, dotrzeć do ziemi, tej brudnej i życiodajnej masy, z której my wszyscy pochodzimy. Pomaga nam to zrozumieć, że my też tacy jesteśmy, brudni, wszechobecni, życiodajni, i w końcu – niezbędni.

4

  1. SINGLE MOGĄ BYĆ WYBREDNI

Kiedy twoja dziewczyna, bądź chłopak odeszli, masz czas na wiele rzeczy, na te wyżej wymienione i na to tutaj, także. Jesteś teraz sam/a, masz mnóstwo czasu. Co lepiej zrobić niż zastanowić się, kogo chcesz na następnego partnera. Kto to ma być, jaki, co ma mieć i czego ma nie mieć. Co musi wiedzieć, a czego nie. To nie jest jednocześnie lista dla niego czy niej, to lista dla ciebie, która pokazuje ci, co tak naprawdę z tobą jest, czego ci brakuje, a czego masz dość.

Wybrzydzaj, wyrzucaj z koszyka tych, którzy nie pasują do listy. Wyrzucaj tych, którzy wiesz, że zrobią ci krzywdę, bo już przez to przechodziłeś/aś.  Ciesz się byciem singlem, przebieraj jak w jabłkach i baw się nimi. To właśnie ten moment by dać sobie przyjemność nie martwiąc się o innych. To moment by być w istocie samym, mimo że jesteś z kimś (obcym dla ciebie).

5

  1. SINGLE MOGĄ ZOSTAĆ MISTRZAMI MASTURBACJI.

Tak, wiem, że każdemu z was marzy się ten tytuł.  Masturbant roku! No, ale co poczniesz, kto lepiej wie jak zrobić przyjemność właśnie tobie? No dokładnie! Włącz sobie film, pomyśl o kimś fajnym (oczywiście poza twoim zasięgiem, bo takich zawsze się chce) i „indżojuj” siebie jak tylko możesz. Masturbacja to nic złego, właściwie to zdrowe. Odkryj swoje ciało, zobacz, co może ci się podobać, a co nie za bardzo. Potem, kiedy już nie będziesz sam/a powiedz mu/jej, co chcesz i podkręć to, co już fajne! (Moje próby bycia sexmasterką.)

No nic. To już wszystko, mam nadzieję, że ta lista się wam spodobała i że mimo oczywistych oczywistości zobaczyliście coś w inny sposób.

12 thoughts on “Pięć rzeczy, które mogą robić single.”

  1. Piszę komentarz raz kolejny, bo wyświetlił się u Ciebie dziwny komunikat : O
    5 mnie rozwaliła !! Nie spodziewałam się – dosłownie.
    z 4 się zgodzę i tutaj odniosę się właśnie do 1.
    Możemy się zorientować czego chcemy od świata, drugiej osoby, co sami możemy dać od siebie drugiej osobie, żeby nie obiecywać gruszek na wierzbie. Życie wiadomo weryfikuje i na miłość nie ma rady, ale ale pewnych rzeczy nie da się przeskoczyć. Ja po ostatnim związku zorientowałam się cos tak naprawdę mnie drażni – był to alkohol, fajki i imprezy. Odpada to, po prostu odpada. Szacunek do siebie samego i miłość do siebie samego jest bardzo ważna, to w końcu ze sobą jesteśmy w związkach od 23 u mnie, u Ciebie bodajże 18/19 lat ? zdziebka więcej niż z kimś np. od roku czy od 2. 🙂
    Pięknie napisałeś, że Ty jesteś od opiekowania ale czasem chciałbyś zmienić role – rozczulające.

    Polubione przez 1 osoba

  2. A jak skomentuje ten post pytaniem.. Czy Ty przypadkiem nie czytasz mi w myślach?! Byłam w związkach, ale jednak najlepiej jest być w związku ze sobą. Bo kto zna Cię lepiej niż Ty sam? Z kim będziesz czuć się tak swobodnie jak ze sobą? No właśnie 🙂 A, i ostatniego punktu całkowicie się nie spodziewałam, ale to również czysta prawda.

    Polubione przez 2 ludzi

  3. Jestem w związku od ponad roku i z za ciekawieniem przeczytałam to co masz do powiedzenia. Niestety muszę stwierdzić, że w jakimś stopniu jest to racja. Ale jak już się decydujesz na związek i kochasz kogoś to kompromisy i poświecenia są nieodłącznym elementem. Pozdrawiam!

    Polubione przez 2 ludzi

  4. Oj, nie tylko to mogą robić single. Przez cztery miesiące byłam w związku i stwierdzam, że bycie singlem jest o wiele lepsze, szczególnie gdy ma się jeszcze te naście lat – w moim przypadku 17 i pół. Te cztery miesiące sprawiły, że odstawiłam swoje pasje na dalszy tor; to, co było moją miłością do tej pory (muzyka, pisanie, samotne wieczory z kubkiem herbaty) nagle gdzieś zniknęło. Trochę mnie ten czas czegoś nauczył, ale trochę też zepsuł to, co wypracowywałam przez ostatnie naście lat. Czyli: single mogą rozwijać swoje pasje o wiele intensywniej niż ludzie w związku. To jest bardzo ważne. No i mogą robić coś samodzielnie. U mnie było tak, że nawet ucząc się pisałam z byłym, bo nie umiałam powiedzieć: „Jestem zajęta!”.

    W sumie zgadzam się z rzeczami wymienionymi przez Ciebie. Może nie w stu procentach, ale się zgadzam.

    Czy ja jestem dziwna, że po zdaniu w nawiasie domyśliłam się punktu piątego? O.o

    Polubione przez 2 ludzi

  5. Bardzo dobry i przemyślany post :). Ja jestem singielką i czerpie z tego na prawdę wielką radość. Czasami niektórzy dziwią się, że nie chce związku, ale po co z kimś być dla samego bycia ? Ja zdecydowanie wole życie w pojedynkę.

    Polubione przez 2 ludzi

Skomentuj

