Co tak na prawdę myślą faceci?

bo przecież chłopcy nie są tacy łatwi z w zrozumieniu

Przepraszam, że dawno mnie nie było i ani SOBDEB, ani żaden BULGOT się nie ukazał, ale miałem dość pracowity i nawet miły weekend poza domem, przez co o blogu na chwilę zapominałem.
Wracając jednak do dzisiejszego postu zauważyłem, że dość dużo rozpisywałem się na temat „dziewczyna to, dziewczyny tamto” jakby myśląc, choć na chwilę, że mogę je zrozumieć. Dzisiaj zaproponuję wam coś zgoła innego, lecz podobnego zarazem. Dzisiaj zobaczycie i przeczytacie, „Co tak naprawdę myślą faceci?” – Czyli krótką listę tego, co mężczyźni, chłopacy, faceci mówią, a co tak naprawdę myślą i o co im w tym wszystkim chodzi.

Bo to jest tak, że my czasem mówimy, co innego, a chodzi nam, o co innego. Nie dajmy się jednak zmylić tym, że mimo wszystko to, co mówimy według nas znaczy dokładnie to, co myślimy. Ale wam to wyjaśniłem super.

Kiedy on mówi:

„Skąd, znaczy… skąd znasz tego gościa?

Co myśli:

Czy wy, no wiecie, nigdy razem. Ten tego. No wiesz. Nie żebym miał coś, przeciwko bo wcale nie. Ale czy wy ten tego?

halfway

Kiedy on mówi:

Nie, to ja do ciebie zadzwonię…

Co myśli:

No kurde nie myślisz, że my… hahaha, no wiesz, nie, nie ma mowy. Nic z tego lala, nic z tego. Znaczy, spójrz. Ty i ja, zrobiliśmy już wszystko, co powinniśmy, nic więcej, pa pa.

Kiedy on mówi…

Ta twoja koleżanka, znaczy ta, tamta tak? Yyy, no fajna jest, spoko.

Co myśli:

Boże, jaka koleżanka. Nie wiem nic o żadnej koleżance. Powiem, że fajna żeby nie było przypsu. Ale co jeżeli ona jej nie lubi? Ee tam, jak powiem, że fajna to jakoś się wyplączę w razie, czego.

Kiedy on mówi:

Powinniśmy gdzieś czasem wyjść.

Co myśli:

Słuchaj podobasz mi się jak cholera i mam nadzieję, że ja tobie też. W sumie nie chce użyć słowa randka, bo to głupio brzmi, ale tak, chcę wyjść na randkę. Oj może być też tak, że po prostu muszę się z kimś przespać, ale to czy tamto, jedno i to samo.

Kiedy on mówi:

„O jesu” nie o to mi chodziło.

Co myśli:

Znaczy, tak chodziło mi o to dokładnie, ale dziwnie zareagowałaś/eś, więc zagrałem, że nie, żeby nie było większego przypału. Zawsze robisz awantury o głupoty.

halfway (1)

Kiedy on mówi:

To dość długa i skomplikowana historia, opowiem ci kiedy indziej.

Co myśli:

Ta historia stawia mnie w złym świetle, a od kiedy jesteśmy bliżej to nie możesz mnie takim widzieć, więc przemilczę w nadziei, że zapomnisz o sprawie.

Kiedy on mówi:

To nie ty, to przeze mnie.

Co myśli:

Wiesz co, tak naprawdę to zawsze było przez ciebie, ale odkąd nie umiesz się do niczego przyznać to przyznam się ja, żeby oszczędzić i mi, i tobie kłótni o byleco. Tak naprawdę to jest chujowo, ale udam, że jest okej żeby przeczekać, może minie.

Kiedy on mówi:

Powinniśmy na chwilę przestać.

Co myśli:

Wolałbym żebyś to ty mnie rzucił/a bo jak ja to zrobię to będzie płacz i lament, a ostatnią rzeczą, jaką chciałbym zrobić to pocieszać ciebie.

Boys aren’t as easy to understand as they appear to be.

Kiedy on mówi:

Powinniśmy nieco zwolnić.

Co myśli:

Wiesz co, nie jestem tak naprawdę tobą zainteresowany. Wiesz powinniśmy zwolnić, ale do zera, bo nie mam ochoty tego przedłużać.

No i masz chłopie placek

No, co, tak już jest sam taki jestem i co poradzę. No właśnie nic. Mam nadzieję, że się wam podobało jeszcze raz sorry za przerwę i do zobaczenia niebawem.

6 thoughts on “Co tak na prawdę myślą faceci?”

  1. Calkiem ciekawe spojrzenie na meskie odpowiedzi. Widac, ze nasze (kobiece) myslenie rozni sie od waszego, ale to chyba dobrze, prawda?
    Obysmy tylko w koncu doszli do porozumienia 😉
    Oby wiecej takich postow, moze komus pomoga 😉
    Pozdrawiam,
    elewinaaineire.blogspot.com

    Polubione przez 1 osoba

  2. A czasem to się nawet zdarzy, żeby facet powiedział to, co naprawdę myśli… chyba 😛
    Mówi się, że cała wasza płeć jest taka sama, każdy z osobna i wszyscy razem, a jednak tak cholernie się różnicie, że ja już na głowę dostaję po 2 latach związku, bo im dalej czas leci, tym mniej swojego chłopa rozumiem.

    Pozdrawiam serdecznie 😉

    Polubione przez 1 osoba

    1. nie trzeba się rozumieć kompletnie 🙂 wystarczy ta „nić” i myślę że wszystko powinno być okej 🙂 ale tak, trudno zrozumieć facetów mimo że niby jest łatwiej 🙂 pozdrawiam 🙂

      Polubienie

  3. Naprawdę interesująca koncepcja na wpis. Ale patrząc tak teraz na to , niby mężczyźni i kobiety tak się różnią, a tak naprawdę są niezwykle podobni. Ludzie powinni nauczyć się mówić wprost co im siedzi w głowie, co ich martwi i z czym nie mogą sobie poradzić, niż udzielać odpowiedzi na pozór niewinnych , a za którymi w rzeczywistości kryją się powyższe intencje.

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

