Co mówią dziewczyny…

A o co im tak naprawdę chodzi.

Witajcie wszyscy dzisiaj, u mnie. Mam nadzieję, że moje progi nie są dla was zbyt skromne i mimo tego, co tutaj zobaczycie na początku, zostaniecie na gościnę trochę dłużej.
Dzisiaj postanowiłem wystawić się na pośmiewisko (już bardziej się nie da) mówiąc wam o dziewczynach, jak gdybym cokolwiek o nich wiedział i je rozumiał. Mimo że bądź, co bądź jestem facetem, jako takim to mogę sobie przyznać, że czasami was rozumiem.  Znaczy, wiem, co robicie i znam powody, ale nigdy tak sam bym nie postąpił. To jest wyjaśnione.

Uwaga – Ten post, mimo że uogólniający i opierający się na stereotypach nie ma na celu obrażenia nikogo ani niczego. Proszę do tego podejść z przymrużeniem oka.

CO MÓWIĄ

O CO IM CHODZI
Dobra, już nic… Jesteś za głupi by to zrozumieć!
To nie ma znaczenia… Yyy, to ma cholerne znaczenie, będę udawać, że to nic takiego by zrobić ci awanturę później.
Boli mnie brzuch… Mam okres.
Domyśl się… Nie chcę ci mówić  co masz zrobić, chcę widzieć co robisz by potem nie mieć pretensji do siebie, bo w końcu to ty to spieprzyłeś.
Bolą mnie plecy… Mam okres.
Smutno mi… Okres…
Nie rozumiesz! Okres!!!
Nie kochasz mnie? Mam okres! I chcę, żebyś mnie przytulił i sprawił bym czuła się atrakcyjna.
Nie kochasz mnie. Mam okres, a ty jedyne co robisz, to mnie obmacujesz, odwal się!
Zaraz, co?! Dobra, masz chwilę żeby cofnąć czas i przemyśleć to, co powiedziałeś bo inaczej czeka cię masakra.
Acha, skoro tak… Pierdol się!
Jak chcesz… Jesteś takim idiotą czy tylko udajesz. Masakra!
Co to niby ma znaczyć?

Nie masz racji, lepiej zamknij mordę!

Untitled design

(do „koleżanki”) O mój boże, wyglądasz cudownie!

Ta bluzka jest dziwkarska, te spodnie też, idealne dla ciebie!
Idę na dziewczyński wieczór… Najebiemy się z koleżankami i będziemy udawać lesbijki, śmiejąc się z samych siebie i płacząc nad swoim życiem.
Nie rozumiem… No kurwa, nie masz racji!
Wiesz co… nie mam ochoty o tym gadać… Okej, to nawet nie ma znaczenia, co TY chcesz powiedzieć, ja mam rację, a ty nie! Koniec!
Nic nie mam do twoich kolegów… Twoi kumple są obleśni i obrzydliwi!
Masz fajnych kolegów. Masz super przystojnego i gorącego kolegę i chciałabym żebyś był bardziej jak on.
Czy mógłbyś…? OOO jakie to słodkie. Myślałeś że cię pytam. Nie masz wyboru – zrób to!
Możesz robić co chcesz… Możesz robić co chcesz ale jeżeli to nie jest to samo co JA chcę, to znaczy że masz mnie gdzieś!
Dlaczego miałabym być zła… No teraz zła nie będę, bo o to pytasz. Zostawię to sobie na później by ci wypomnieć.
Nie, nie dziś.. jestem zmęczona.

Nie ogoliłam się…

spodobało się-

8 thoughts on “Co mówią dziewczyny…”

  1. Jejku, dawno się tak nie uśmiałam. Oczywiście w tym pozytywnym znaczeniu. W niektórych Twoich tłumaczeniach jest trochę racji 😛
    grochowska.wordpress.com

    Polubione przez 1 osoba

    1. Zgadzam się. Słyszałem, że jakiś wariat kiedyś postanowił wstrzyknąć sobie takie dawki hormonów, żeby poczuć to co jego żona podczas okresu. Pod koniec dnia autentycznie chciał się zabić. Ratowała go jego żona… True story.

      Na obronę Waszczi’ego-powiem, że też się uśmiechnąłem, niestety tak to z nami bywa, że te relacje są niby po polsku, ale sens mają różny 😉
      Zgadzam się. Słyszałem, że jakiś wariat kiedyś postanowił wstrzyknąć sobie takie dawki hormonów, żeby poczuć to co jego żona podczas okresu. Pod koniec dnia autentycznie chciał się zabić. Ratowała go jego żona… True story.

      Na obronę Waszczi’ego-powiem, że też się uśmiechnąłem, niestety tak to z nami bywa, że te relacje są niby po polsku, ale sens mają różny 😉

      Pozdrawiam
      Rafaubloguje.blogspot.com/

      Polubione przez 1 osoba

  2. Z zabawnym akcentem, a niemal idealne odwzorowanie kobiecego umysłu… xD Kurcze, myślałam, że nie jesteśmy aż tak skomplikowane, ale kiedy przeczytałam Twój post, stwierdzam, że się myliłam. I to bardzo.
    Plus za kreatywność!

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

