Czerwona wstążka – przegląd bloga.

Witam serdecznie!
Dzisiaj przygotowałem coś dla nowych czytelników ale i ci stali też może coś kiedyś przegapili. Dlaczego mówię o przegapieniu czegokolwiek, no dzisiaj prezentuję wam małe powtórzenie wpisów i taką czerwoną wstążkę Passions Project. Blog już trochę sobie liczy, nie mówię że jestem jakimś wielkim wiekowym blogerem bo to dziecko ma dopiero trzy miesiące a wychowywane jest przez 18 letniego chłopaka. Niemniej jednak w każdym miesięcy pojawiały się co najmniej cztery wpisy czyli jeden na tydzień i taki był cały zamysł. Oczywiście zazwyczaj było tych postów więcej ale norma zawsze była zaliczona. Mam nadzieję że te „standardy” jakie by niebyły pomogły wam zostać na tym blogu i czytać go regularnie.
A zatem zapraszam was na „czerwoną wstążkę” w której pojawiło się siedem najbardziej jak dotąd lubianych przez was postów.

1„Dziewczyny nie zapomną.” – To najbardziej lubiany przez czytelników wpis, w którym, dość po mojemu, wyjaśniłem to czego dziewczyny nie zapomną chłopakom.

2Kiedy ktoś pożycza telefon.” – To następny najbardziej czytany wpis. Kto nie zna uczucia niepokoju, po tym jak odda komuś swój telefon, choć na chwilę?

3SOBDEB-„Starszym bratem być.” – Ten wpis zajmuje trzecie miejsce w najbardziej popularnych i nie wiem do końca dlaczego. Ale dziękuję moim siostrom, bo bez nich tego postu by nie było.

4Sense of Self-„odcinek pierwszy: Nieśmiesznie Śmieszni” – ten wpis jak na razie jest na czwartym miejscu, nie dziwię się, że jest wysoko bo mi osobiście podoba się najbardziej.

5„Nie mów jak nie umiesz.” – To piąte miejsce, ten wpis był dla mnie na początku problemem ale w końcu jestem z niego dumny, jak i z reszty.  Koniec końców, czytacie go.

6SOBDEB-„Związek, co robisz źle.” – W nim próbowałem wcielić się w psychologa ale wyszło inaczej. Mimo wszystko to, co napisałem było poparte doświadczeniem więc chyba nie kłamałem.

7BULGOT-„Co mnie denerwuje w blogowaniu”-To ostatnie miejsce na liście ale jest wysoko na blogu. Pieściłem się tam z moimi przemyśleniami o polskiej blogoswerze.

2 thoughts on “Czerwona wstążka – przegląd bloga.”

  1. Mi podobał się jeszcze tekst „Jak być efektywnym?”. Wracam do niego jak moje lenistwo próbuję przejąć nade mną kontrolę. I plus za to, że nie zrobiłeś z niego banalnego poradnika. No i ten, który wymieniłeś jako ostatni też jest dobry.

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

