Trochę pytań, więcej odpowiedzi.

Bo kto pyta, nie błądzi. Zazwyczaj.

Witajcie dzisiaj.
Mówiłem wcześniej, że a nuż coś się pojawi, i się pojawiło. Dostałem nominację do LBA od blogerki Aleksandry Dembińskiej i dzisiaj się z wami nią podzielę. Mam nadzieję, że was nie zanudzę (jakbyś już tego nie zrobił), ale no… zapraszam.

  1. Czy jest jakaś magiczna moc, którą chciałbyś posiadać?

Ciekawe pytanie, znany jestem, raczej sam siebie znam z tego, że jestem wielkim „wyobrażycielem” moja wyobraźnia nie zna granic i raz to dobrze, a raz źle. Zwizualizuję wszystko, od fioletowej pomarańczy po nagą 50 letnią kobietę, tak… to ten przypadek, kiedy jest źle. Dzięki tej wyobraźni lubię czytać, oglądać i pisać science fiction, a nawet fantasy. Zawsze zazdrościłem Lucy jej nadnaturalnych mocy, albo umiejętności Jean Grey Summers, czyli krótko mówiąc – telekineza, czy psychokineza, jak kto woli. (Poruszałbym zdalnie czymkolwiek, wiecie, co to znaczy)

  1. Książka lub film, który wywarł wpływ na twoje życie?

Niewątpliwie była to seria J. K. Rowling o słynnym czarodzieju – wartości w niej zawarte nadal siedzą głęboko w moim sercu, ważną książką była też „Złodziejka książek” Markusa Zusaka, która nadal pozostaje jedną z moich ulubionych, pokazała mi ona drugą stronę wojny, tę, której Polacy zazwyczaj nie widzą.

  1. Piszę bloga, bo…

Już w zakładce „O MNIE” o tym pisałem, ale zrobię to jeszcze raz. Pewnego razu postanowiłem, że to, co sobie myślę, co widzę i słyszę przeleję na internetowe kartki i pokaże światu mając nadzieję, że ktoś to przeczyta i albo się z tym utożsami i pomoże mu to, albo po prostu dowie się ode mnie, jak ja to widzę. To taki swoisty Sense of Self, esencja tego, co myślę i jak widzę świat.

  1. Co lubisz w sobie najbardziej?

W sobie… najbardziej lubię siebie, nie jestem idealny ani nawet zbliżony to jakiegokolwiek ideału, ale kocham siebie w 100 procentach, a najbardziej lubię swoje oczy, jeżeli chodzi o fizyczność. Mentalność… kocham to, że jak mało kto- staram się zawsze ujrzeć dwie strony, zrozumieć kogoś, kto nie jest taki jak ja. Zawsze chcę wiedzieć więcej, chcę widzieć więcej i czuć więcej.

  1. Jak relaksujesz się po ciężkim dniu?

Chyba nikogo nie zaskoczę jak powiem, że po prostu śpię. Nie stać mnie na nic lepszego, i to nie ze względu na brak hajsu, bo i jego czasem brakuje, ale ze względu na naturalnie siedzącego we mnie, obok narcyza – lenia. Lenia, który mówi mi, że łózko to moja najlepsza przyjaciółka, a poduszka- najlepszy kumpel. Uwielbiam też jeździć na rowerze, strzelać z łuku, ale to robię znacznie rzadziej niż spanie.

b83d7badd21f869523d7c9d166e0fb72

  1. Jaki jest Twój sposób na dobry początek dnia?

Dobre śniadanie, hajs w kieszeni, fajna muzyka w uszach i wspaniali ludzie, którzy mnie otaczają. Uwielbiam rześkie, ale mimo wszystko ciepłe poranki i żeby ulepszyć sobie początek dnia idę wtedy do szkoły z buta, a nie, jak zazwyczaj, samochodem. Uwielbiam też herbatę u Madzi, jest najlepsza, niestety zazwyczaj pijam ją po lekcjach, kiedy u niej zostaję ( u Madzi, nie u herbaty).

  1. Jakie jest Twoje największe marzenie?

Ups… nie mam marzeń. Niestety takie się mnie nie imają, za to mam cele. Jak na razie owiane mgłą i niepewnością, ale widzę, że klarują się z biegiem dni. Mogę powiedzieć, że na sto procent chciałbym odwiedzić Islandię, Nową Zelandię i Szwarcwald. Chciałbym też zostać ambasadorem lub konsulem gdzieś na zachodzie świata.  Jednak moim największym marzeniem jest by założyć kochającą rodzinę i wytrwać z nią jak najdłużej.

  1. Co byś powiedział/a młodszemu sobie?

„Nie bądź taki zajebisty, bo ci na przyszłość zabraknie” – tak bym powiedział, oczywiście kłamiąc.. Zajebistości nigdy mi nie zabraknie. A tak na poważnie, powiedziałbym „Ej stary, rób swoje i nawet się nie wahaj, bądź sobą i nie zważaj na nic innego”. To jedyne, co mógłbym sobie powiedzieć. Niczego, co zrobiłem, czy przyniosło mi kłopoty, czy wręcz przeciwnie, nie żałuję. Co nie zmienia faktu, że nigdy bym niczego z tego nie powtórzył.

inspiracje

  1. Z domu nie wyjdziesz bez…

Fiolki zajebistości, by ją rozdać? Nie chyba nie. Nie wyjdę z domu bez zabezpieczenia w postaci albo kurtki, albo bluzy, nie ważne czy jest upał czy nie, czy lato, czy wiosna, zawsze coś mam. A i wiecie co, od jakiegoś czasu nie wychodzę z domu bez torby dobrego humoru i energii dla innych, wole mieć zapas by móc się tym podzielić.

  1. Twoja ulubiona pora roku to…. I dlaczego?

Uwielbiam wiosnę i lato, jednak wiosna przeważa. Uzasadnienie jest proste, w lato jest zbyt gorąco- w wiosnę idealnie. Poza tym w lato są wakacje, a ja zapomniałem wam wspomnieć, że jestem chory i ich nie lubię.

  1. Co byś zrobił/a, gdyby jutro miałby być koniec świata?

Powiedziałbym wszystko, o co zapytaliby mnie ludzie, nie kłamiąc ani chwili. Wyznałbym uczucia tym, którym bałem się to zrobić i zebrałbym wokół siebie, choć na chwilę, moich przyjaciół i rodzinę. Nie zapominajmy oczywiście, że pewnie okradłbym najbliższą biedronkę, pełen żądzy darmowych słodyczy i innych przysmaków.


Tak, to już tyle, wiem… też mi smutno, ale mam nową wiadomość. LBA to nagroda dla początkujących blogerów, taki tag, więc czas otagować kolejnych.

Liebster2

Oto pytania prościutko ode mnie, mam nadzieję, że nie sprawią wam problemu:
  1. Co najczęściej cię inspiruje, co powoduje, że czujesz, że to „ten” czas, aby coś napisać?
  2. Co najbardziej cię denerwuje w blogowaniu, w ludziach, a na sam koniec- co w sobie?
  3. Co powoduje, że jesteś szczęśliwy/a?
  4. Jakim podejściem do życia się charakteryzujesz: optymista, pesymista lub może zupełnie co innego?
  5. Co było punktem zwrotnym w decyzji o założeniu bloga?
  6. Co jest najważniejsze w relacjach międzyludzkich?
  7. Jak widzisz siebie w przyszłości, w przyszłości bloga?
  8. Opowiedz nam o jednej z sytuacji, w której nie wiedziałaś, co począć? (Nie, nie chodzi o dziecko, nie chodzi o poczęcie dziecka)
A nominuję, co następuje:

Dyana

2 thoughts on “Trochę pytań, więcej odpowiedzi.”

Skomentuj

