Gdy mózg jest osobą.

Dzień dobry wszystkim! Znowu nie mam, co robić i piszę posta. Ugh!
Jeżeli mój mózg byłby człowiekiem. Ha, musisz najpierw ten mózg mieć, ano masz, bo stoję obok ciebie.

Dzisiaj przedstawię wam nietypowy wpis. Tak, chcesz mieć tylko wyświetlenia.

Mała legenda: To jestem ja. To jest mój mózg, który zmaterializował się w osobę.

Przejdziemy dzisiaj przez mój zwykły dzień by pokazać wam jak zachowuje się mój mózg. Żeby pokazać, jaki genialny jestem!

19:30

Odrabiam lekcje. Siedzę nad książkami i przepisuję notatki. Przy biurku. Komputer jest włączony, telefon też. Niebieskawe światło monitora oblewa moją zamyśloną twarz. Nagle słyszę ten cichy, ale słyszalny w całym domu dźwięk powiadomienia na Facebooku. Przeglądarka jest zminimalizowana.

Sięgam ręką po myszkę, chcę kliknąć.

– Ani mi się waż! Masz się teraz uczyć, a nie siedzieć w internecie.

– Wiem, wiem, ale…

– Nie ma, ale, to pewnie jeden z twoich znajomych wysłał ci link z idiotycznymi filmami, zaczniesz je oglądać i nic nie zrobisz.

– Oj daj spokój, tylko chwila… – klikam w ikonę przeglądarki. Nazajutrz idę z nieodrobioną pracą domową.

– A nie mówiłem?

– Och, zamknij się, i tak bym tego nie odrobił, było zbyt trudne.

– Tak, ciekawe jak teraz unikniesz odpowiedzi, ciekawe, co znowu wymyślisz?

2:00

Leżę w łóżku, byłem zmęczony, chciało mi się spać. Mój mózg leży obok mnie.

– Jak się ma moje życie do nieskończoności?

– Jaki jest mój cel?

– O, ciekawe czy XYZ (ktoś, w kim się podkochuję) będzie jutro w szkole, jak tak, to fajnie.

5:30

Biorę prysznic.  Myje głowę. Mam zamknięte oczy. Nie chce ich otwierać, bo naleci mi do nich woda.

– A co, jeżeli za tobą stoi jakaś zjawa. Ten potwór, który wciągnie cię do rury jak tylko się obejrzysz.

– Tam nic niema. – Obracam się, pusto.

6:00

Stoję w łazience, przed lustrem, wyciągam patyczki higieniczne. Wkładam jeden do ucha.

Mój mózg za mną stoi.

– Ała! Wyjmij to! Wolniej, chcesz mi przebić ucho!?

– Ała, wyjmij to… hahaahah that’s what she said.

11:00

Widzę koleżankę z innej klasy, podchodzi do mnie, wita się.

– Och cześć! Miło cię widzieć!

– Boże, kim ty jesteś, dlaczego cię nie pamiętam!?

– Hej jak tam u ciebie?

Błagam powiedz swoje imię, albo niech ktoś cię zawoła!

15:00

Siedzę w salonie, oglądam telewizję. Dzwoni do mnie ktoś, po kim mogę się spodziewać najgorszego, potencjalny ktoś, kto wprowadzi mnie na złą drogę, ale jest fajny.

– O cześć!, Jak tam!

– Hej!, Nie, nie nie… zostaw telefon, zobaczysz będziesz miał kłopoty. Hej zostaw to, nie rozmawiaj…

– Tak, pewnie, że przyjdę.

– Nie, nie zgadzaj się, upiją cię, coś ci zrobią zostań w domu!

– O, będzie tam XYZ! Pewnie, że idę! – Biorę taśmę i wiążę nią mózg, knebluję go i wrzucam do szafy.

17:00

Uczę się, czytam encyklopedię, próbuję zrozumieć to, co czytam.

– Prądy galwaniczne!? – Mózg skacze, robi pajacyki i ćwiczy aż się poci.

21:00

Siedzę sam w domu, wszyscy gdzieś przepadli.

– W końcu sam! Czas się odprężyć, nowy serial za minutę.

– Co to za dźwięk, tam w kuchnie, w tym zacienionym miejscu?!

-To nic.

– Ale ja się boję, tam coś jest!

– NIE! Tam nic nie ma!

22:00

Jestem na spotkaniu, o którym była mowa wyżej. XYZ jest tam. Podchodzi do mnie inna osoba, znajoma mi od jakiegoś czasu. Za nią idzie mózg. Jakoś się uwolnił!

– Hej blablabla – ta osoba zaczyna coś mówić, potem zaczyna mówić o XYZ i w końcu mówi to, czego nie chciałem usłyszeć.

– No i XYZ ze mną jest, no wiesz, mamy status na FB i w ogóle się kochamy.

– Och to super! Cieszę się! Pasujecie do siebie.

– Co się do cholery stało, dlaczego nie ja! Nie, nie chce widzieć waszych selfików, nie chce!

– Pewnie, pokarz, chce zobaczyć wszystkie.- Oglądam zdjęcia.

– Jak pięknie razem wyglądacie!

– Jasne, wyglądasz gorzej niż mój zarzygany młodszy brat!


Do zobaczenia
Waszczi

1 thought on “Gdy mózg jest osobą.”

Skomentuj

